Dalarö ikväll

Hejsan hoppas gud vad jag är en lycklig flicka just nu. Jag fick åka till Dalarö för min mamms. Jag trodde fan aldrig att jag skulle få. Men ibland så kan hon allt bara en snäll mamma! Så jag ska möta dom andra folken vid 17:00 och sen så far vi iväg på äventyr, utan några datorer :/ HERREGUD :)
  Men det ovanligaste idag var fan att jag var i skolan och hade en lektion. Fuck öppethus, var bara heeeelt onödigt att åka dit. Men som tur var så kom pappa och jag fick skjuss hem (A).
Nu rinner tiden iväg.. Har ganska mycket att göra innan jag ska åka iväg. Måste handla nudlar att äta, packa västan och helt enkelt förbereda mig inför kvällen som ska komma.
(KAN komma bilder senare. PUUSS <3)

Förlåt men jag mååååste vara fråga. Ser det här "<3" mer ut som en glass än ett hjärta!? För enligt Lukas så är det en glass... ^^ MEN FÖR MIG ÄR DET ETT HJÄRTA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback