Mjuusik

Yeees, nu har jag äntligen hur mycket musik som helst på min ipod. Nu är det bara den nya ipod nanon jag vill ha. ÅÅhh den är så jävla snygg och så liten och smart. GULLIG HELT ENKELT!

image400
Men hur som helst så kommer det dröja ett tag innan jag har råd med den. Eftersom jag bara får mitt studiebidrag Tror fan att det är dags för att börja joba igen, skulle verkligen behöva pengarna. Men jag tröttnar så jävla snabbt om jobbet inte är kul och folket inte är trevliga. + att jag inte orkar skriva en ny CV .. UUUSSCCHH!

Men men, den här veckan kommer bara gå ut på och plugga fram till proven på torsdag och fredag. Sen så är det äntligen Höstlov och man får sova ut på morgoen osv.. SKÖNT! Så nu måste jag åter gå till mitt pluggande. PÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback