Nytt F91 lag?!

Nu har jag tröttnat på och inte spela innebandy på fridtiden, i något lag. Jag har blivit en jävla datanörd som bara sitter och lyssnar på musik och chattar runt lite på PA(A). Men nu tycker jag att det är dags att börja spela igen fan. Döör av tråkighet annars.
Så jag har bestämt mig för att starta ett nytt Älvsjö AIK F91 lag. Jag har hört med några flickor ifrån gamla AIK som också är väldigt intresserade eftersom deras lag också lades ner p.g.a samma anledning som oss. Sååå är du 92a, 91a eller 90a som vill spela innebandy igen kanske för samma anledning som oss så är det bara att höra av dig. Vi vill inte ha några nybörjare, tyvärr!

image401

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback