Tååårta, dagens höjd punkt!

Idag så blev jag väck av min älsklings Thomas alldeles för tidigt........ Du kommer ångra det kan jag tala om för dig, din apa! Hur som helst så blev det en ganska mysig morgon om man bortser ifrån frukosten som blev donken mat eftersom dom inte hade någonting annat att äta hemma.
Stack hem där ifrån runt kl 1 för att mamma ville att jag skulle komma hem tidigt så jag kan gå på promenad med eddie, plugga och fixa för kalaset som vi ska på senare. Juste ja, idag så är det kalaaaaas!
ETT STOOORT GRATTIS TILL TOBIAS (MIN MORBROR) SOM FYLLER ÅR IDAG! WOHOO
Jag hoppas verkligen mormor och morfar bjuder på tårta eller iaf glasstårta så att man får nått gott att njuta av. Jag har verkligen inte ätit tårta på flera år.


Gårdagen var mest chill och det blev middag med familjen på Heron city. Jag passade även på att sova ut så mycket som det gick eftersom jag var ledig ifårn skolan också. Men jag kunde ha sovit längre... var tvungen att gå upp vid halv 11 för att hinna dammsuga, duscha och fixa mig innan jag skulle åka iväg med pappa och se när man dömmer skol SM.

Kvällen gick åt att kolla på premiären av High School Musical 2 med mina två söta små syrror, Hanna och Wilma. Filmen var lik den första och som alltid lika bra. Tycker bara att det kan vara lite fånigt med vissa sånger och danser ibland.. Men men.

image394

Nu måste jag forsätta med mitt pluggande eftersom jag har 3 prov på måndag och ett stort prov på Torsdag. JUUUSTE, har glömt och nämna att Raisa gav mig MVG i datorkunskap, YEEEEEEES! 1500kr till mig (A)
puzz&kjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback