Trött på bloggen..

Ja som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit på ett bra tag. Jag tror helt enkelt att jag börjar tröttna på att skriva här. Har liksom annat för mig om vi säger så. Även fast jag skulle kunna ha hur mycket som helst att skriva om. Men från och med nu så kommer jag kanske bara skrva en till tre dagar i veckan. Jag vet att jag sårar dig FRU men du får fan ta det. HIHI^^ :)

Denna vecka har vart ganska trevlig. Har träffat alla möjliga gullungar. Just nu kommer jag inte ihåg exakt vilka dagar jag träffade vilka men skit samma(A). Elias, Jocke, Marre, Gurra, Christena och Sköld har vart dom lyckliga denna vecka. GRATTIS, HAH!
Tisdagen var ganska värld att komma ihåg. Dagens eftermiddag började med att jag mötte Philip, Fredrik och Fabian två gånger under samma dag (helt otroligt). Sen så mötte jag Jocke i stan och vi tog en ganska så rask promenad ill Götgatan och satte oss och fika på något mysigt café. Sen smsa Marre att hon hade tråkigt så jag bjöd med henne också. Men då ville Jocka ha med sig sin "tvilling" Gurra. Men eftersom han var så söt så fick han också vara med på vårat äventyyyyr ;).
Sen lite senare när vi äntligen mött upp alla så bara råååkade jag gå in på HM och hitta världens finaste kavaj/kappa. Och som vanligt så var det bara ta fram kortet och betala för den. Otur att marre blev avis (A).. HAHAHAHA stackars flicka ;D

Nu börjar även höstlovet att närma sig. JIPPIIIIIIIIIIE! Jag bara lääängtar tills att man kan sova ut på morgonen och får träffa massvis med kompisar hela dagarna långa.
Men redan nästa vecka så kommer faktist min kusin ner på besök ända ifrån Kramfors. Då måste jag ju visa han och Emil runt på stockholms fina platser^^ :)

JUSTE! Nu har jag äntligen fått tillbaka Photoshop på min dator igen, så nu kan jag fläääscha till mina bilder igen ;)
Så, dags för mig att säga adjö för dagen. PUSS OCH KRAM, SKUMM BANAN :)

Kommentarer
Postat av: frun

DET HÄR SKA JAG KOMMA IHÅG! DIN JÄVEL :D

2007-10-19 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback