Första April

Dagens skämt = (?) Haha, jag har fan glömt bort att man ska skämta idag. Aja men ingen har gjort det med mig hitils heller så det är lugnt.

Såg nu att jag bara ska tillbaka till skolan för en enda lektion i Engelska. Det är ju hemskt :O Hennes röst vill döda mig fan, det skrämmer mig fan hela hon skrämmer mig. Fast hon är ändå en helt okej lärare, trevlig sådär.
Men fan Kinell och Robin sa att vi slutade fyra idag till mig igår, palla ljuga :) Eller det kanske var ett tidigt Aprilskämt?:P hahaha fett synd då..

Någon som har nått kul skämt på G eller? .. Såg att man kunde vinna VIP på playehead i ett helt år om man hittade någonting som var gömt. Och man kunde bara hitta det med solbrillor på. HAHAHA, ett april skämt där eller?
Den som sätter på sin brillor är ju riktigt blond och dum... Pffh..


Aja men nu ska jag sätta på min lite kläder och sen ska jag palla mig till skolan, hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback