Första dagen på PT

Personlig Tränare, japp nu är det äntligen klart. Har pratat med Benny, Ingrid och rektorn och jag har äntligen fått klar tecken om att byta passion från innebandy till PT. Känns skönt, du slipper jag skolka på förmiddagarna och känna mig dum. Istället så kommer jag ha tränings värk hela livet. Men det kan jag väl leva med. Hoppas på att fixa mig fin till sommaren och Alanya. Får se hur det blir med det.
Imorgon så börjar jag!
______________________________

Idag så var jag även med Fredrik. Har inte träffat honom på ett bra tag nu, även om han bor på samma gata som min mormor och morfar. Var riktigt mysigt att träffa dig. Vi hade ju en del att prata om kan man ju säga. Haha Pinsamt blev det efter ett tag, men det löste ju sig eller hur;)

Hade även Nationella prov i engelska idag. Fyfan vad jag trodde att det skulle gå dåligt. Men det gick verkligen 100 gånger bättre än vad jag hade förväntat mig. Fick sitta nere hos Raisa och skiva på datorn. Hur skönt som helst fan. Hoppas på ett riktigt bra betyg nu!
Fick även alla mina betyg på papper idag, så jag vet vad jag har och göra. Har ju missat ett antal par prov vilket ger mig IG på det. Ska fixas i maj tror jag. Kanske dags att börja plugga redan nu.

Men nu ska jag återgå till Photoshop och min tidning. Hejhej

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Det var möjligtvis inte engelska b provet?

2008-04-23 @ 16:02:00
URL: http://kevlarsoul.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback