Grattis mormor, 60år!

HURRA, HURRA, HUUUUURRAAAAAAA (8)
Grattis underbaraste mormor på den stora dagen. Tråkigt att du inte är hemma, men jag tror att du har det mer trevligt med morfar nere i Skara. Vi firade ju trots allt dig föra helgen! :) - Jag älskar dig, tack för att du finns! <33


HAHAH, riktigt gammal bild. Det är jag som är den lilla bebisen.
Men här har vi då nästan hela släkten. (utan kusiner osv)
*Uppe, från vänster: Gamelfarfar, gamelfarmor, pappa, jag, mamma, gamelmorfar, MORMOR, Tobias(morbror)
*Nere, från vänster: vet inte(?), morfar och farmor.


Kommentarer
Postat av: Rebeccas

Natalie: Klänningen den är ifrån Gina :D

2008-04-28 @ 20:51:47
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback