Mycket på samma gång

Sitter här i mitt rum och kickar runt lite på internet. Samtidigt som doften av ny tvättat golv snurrar runt i mitt lilla huvud. Nu är mitt rum rent och städat, undra hur länge det håller. Mitt golv är alltid fult med kläder eftersom jag inte orkar lägga in dom i garderoben eller mina två stora skåp. Sen eftersom jag har alla mina skor här inne för att dom inte får plats där ute bland alla andras så är det alltid sandigt bakom min dörr, vilket sprider sig runt i hela rummet.
Sen så ligger min äckliga katt Sune alltid i min sängen vilket då också gör sängen sandig. Usch på det. Måste lära honom att ligga på min datorstol eller någon annanstans.

Aja men hitils idag så är det bara goda nyheter som jag har hört och lyckats fixa på ett eller annat sätt. Kanske med lite hjälp men det handlar ju dock bara om mig. Egoist, javisst ;) Hur som helst så har pappa nu lyckats fixa en bokning på en 11manna kurs redan nu i helgen. Och det är bara för tjejer + att det är gratis. Det negativa är att den håller på i två dagar, från kl 09:00 till 18:00 lördag OCH söndag.. Suck, min helg är förstörd^^
Men jag får iaf en utbildning i 11manna som jag verkligen behöva, så jag äntligen kan döma 11manna i St. erikscupen. Jag har ju redan bara dömt 11manna, men då pratar vi om träningsmatcher. Det är en helt annan sak..
Aja men kursen är verkligen en bra sak, sen efter helgen så är jag en utbildad 11manna domare också. Två kursen på tre månader. Riktigt grymt jobbat, nnats ;)

Sen så fick jag tillbaka novellen igår kväll, eller rättare sagt jag fick betyget. Fick VG-, vilket är ett helt VG i svenska eftersom jag pratade med Jenny och frågade vad det egentligen betydde. Hon sa också att jag måste öva mer på att läsa igenom mina texter innan jag lämnar in dom. Så jag kan fixa alla slarv fel.. Suck*
Men hon sa även att detta projekt har samma betygskriterier som novellen hade, vilket då innebär att om jag får MVG på Reportaget som vi ska skiva så överväger det VG- till MVG!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEY, så nu är det bara att jobba på och hoppas på det bästa. Vi har ju ett projekt kvar efter detta bara sen så är ettan slut.. Äntligen

Men nu ropar magen på mat, så dags att springa ut i köket och äta någonting riktigt gott. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback