Min lördag

Som sagt så kom jag iväg någon gång vid tre - halv fyra. Kommer inte riktigt ihåg. Då skulle jag iaf till Västerhaninge och träffa Michaela. Där stannade vi väl inte allt för länge innan det var dags för oss att dra tillbaka in till stan igen för lite partaj. Först trodde vi att det skulle bli vid långholmen, men sen insåg vi hur kallt det var ute så vi stannade kvar hos mmalte hela kvällen lång.

Mötte marre, hennes kille och hans kompis vid telefonplan så att dom skulle hitta fram. Sen när vi väl hade suttit där alla fyra ett bra tag så insåg vi att det behövdes en aning mer folk. Så då var det bara dags att ringa runt.
Det slutade väl med att lägenheten var ganska så full med trevligt folk, och om man skulle hitta marren eller hennes pojke så var det bara att gå till närmaste säng^^

I början så tog jag lite kort, men sen så tog alkoholen över och kameran försvann ner i väskan. Men jag hade iaf en otroligt kul kväll och det här måste vi göra om fan!

Dagen efter är ju aldrig riktigt kul, så idag blir det bara film och mat heeela dagen. Måste tagga till inför skolan och derbyt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback