Måndag 8 december

Riktigt tråkig måndag faktisk. Hade två lektioner på hela dagen, först passion och sedan Spanska. Riktigt ovärt att gå till skolan men gör det bara för närvaron.. Sen så är det ju också alltid kul att diskutera helgen som vart med alla andra i skolan som bara sätt bilderna från helgen eller kanske hört nått kul rykte. Haha! Kan ju bara säga att ALLA garvade åt Alex idag. Sötnos, du var riktig gulligt full i lördag.
Fan att filmen inte går att ladda upp någonstans. Typ det roligaste i år. Kan inte sluta skratta! Hoppas jag får fixa på det, men den är verkligen värd att vissa världen!

Annars så var jag även på möte i dag angående ST-cupen i Tyresö under jullovet. Har fått äran att döma den. Ska bli riktigt kul faktiskt, min första inomhus cup. Hoppas det blir kul, har ju fått en del pass så döma lär jag få göra en del. Sen kommer ju det bästa efteråt, - PENGARNA! Tror jag får ihop runt två tusen genom att bara kul i några dagar och lära känna nytt folk. FAN vad glad jag är att jag är fotbollsdomare!
Sämsta med det hela är väl att jag bara har morgon pass, vilket innebär att jag ska vara i hallen mellan 08:00 (senast) till 14:00 varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback