När jag hör ordet "Blogg"

.. Så tänker jag oftast på en bloggerska som är modell, skriver om sitt mode och sina rikemans dagar lite här och var. När hon bloggar från Espresso House eller när hon är på stora kändis fester. Eller så tänker jag på fotobloggar. Oftast 14 åringar som tar kort på lita allt möjligt och illustrerar osv osv. Håller ni inte med mig? Inget fel på det, men jag vill ha meeeeeeer!..

Men vad fan hände med sporten och pojkarna?
Visst finns det ett få tal killar som skriver, men deras bloggar är inte så mycket olik någon annans. Antingen är dom gay eller modeller. Inget kul att läsa.
Jag vill läsa sport och äventyr från normala människor med en normal ekonomi. Helst inget i stilen "kissie". Visst är det kul att läsa. Men det är bara skandal, skandal och skandal.. GE MIG TIPS NUUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Sebban

Så du säger att jag antingen är gay eller modell haha? ;)

2008-12-16 @ 22:05:08
URL: http://sabbaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback