'Nina to Africa'

Festen igår blev bättre än jag trodde. Att lära känna nytt folk är alltid lika kul. Speciellt folk från skolan som man inte ens visste existerade. Självklart så var jag framme med digitalkameran i största hugg varje sekund. Typiskt mig. Men jag trycker det är så roligt att se senare. Har tänk att göra ett stort album sedan av alla fester och saker som jag gör. Alltid kul att ha när man är äldre! Minnen <3

Det roligaste med festen var att dom hade ett tema.
Eftersom hon ska till Afrika så blev det Afrika tema. Tyvärr så följde inte alla detta. Inklusive jag och mina homies. Men vi fick veta det så pass sent. Men jag var iaf frammed med leopard strumpbyxorna!


Natalie (jag), Sarah, Elina, Eric och Alexandra


Folket som var mest utklädda!


She's going to Africa!

För alla bilder, klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback