Alla hjärtans dag design

Hade inte så jätte mycket att göra igår kväll så jag gjorde om min blogg. Haha, fick bli ett 'Alla hjärtans dag team' tyckte att det passade uuutmärkt just nu. Tar väl bort det runt den 15/2, så ska det bli bruunt tror jag. Den färgen gör mig så lugn, det känns liksom skönt på något sätt(A).

image585

Men idag så har mina planer inte riktigt blivit som dom ska. Har inte städat rummet än, min frukost äter jag nu = två rostade mackor och ett glas apelsin, äpple och mandarin juice, har varken solat eller tränat. Eftersom jag gick in i duschen så fort jag vaknade så känns det onödigt att göra allt och sen behöva duscha igen.. Jag ska ju ändå träna imorgon, två gånger så jag klarar mig. Men istället för att bara sitta och slappa så har jag faktist strykt och tagit hand om köket. Det händer inte så jävla ofta! haha *stolt*. + att jag har gjort klart svenska helt nu också. Bara spanska kvar nu, JIIPPIIEEE! (:

Någon som har nått bra album eller någon bra låt som jag kan ladda ner? Behöver ny muuuusik, NUU! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

SVAR: Verkligen! :) Ha en fortsatt bra dag! :)

2008-02-10 @ 14:24:03
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: skönt att du gör det :D

2008-02-10 @ 14:24:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback