Alla Hjärtans Dag

Njaa, jag vet att det är lite sent ute nu. Men jag kom faktist precis hem ifrån en helt underbar kväll. Kanske inte den bästa Alla Hjärtans Dag men iaf en av dom! Har precis klätt av mig, tvättat anisket och nästan pakat upp min väska. Nu sitter jag bara här och tittar på Jay Leno Show. Det får underhålla mig medan jag nördar mig en stund vid datorn innan jag strax ska sova. Då somnar man ju iaf med ett leende på läpparna, vilket är ett plus. För då vaknar oftast jag gladare och piggare. Men det kanske bara är jag?!
Idag så kom mamma in och väckte min runt kl 9. Jag kom väl inte upp ur sängen fråns klockan var halv 10, tjugo i tio. Men jag kunde verkligen inte komma upp ur sängen och jag kunde knappt somna igår kväll. Vet inte varför det var så, jag som gick och la mig så tidigt. Iaf för att vara Natalie(A). Aja, men när jag väl kom upp så gick jag raka vägen ut i köket och gjorde mig en stoor kopp tee, och då menar jag verkligen en stor(!). Tee är typ det ända som får mig att piggna till på morgonen. Och så passade det helt utmärkt till vädret idag. Tror inte att det har blåst så här mycket på många dagar nu, helt hemskt kalt var det också:/ Orka sånt väder på alla hjärtans dag...
Mamma stacka iväg på sjukgymnastik när klockan var runt 10:40 , då satt jag fortf kvar i köket och drack tee ur min stoora kopp. Kunde verkligen inte slita mig ifrån TVn. Det var någon skit bra, men gammal film på Hallmark. En riktig kärleks film, och sånt älskar jag bara! Kan inte slita mig en sekund. Så när mamma drog så stod jag ute i köket och fixat mig. Sminskade mig i köket, fixade håret i köket och t.o.m bytte kläder i köket. Jag kunde bara inte missa slutet, även om jag redan visste hur det skulle sluta(A).
Aja men runt kl 11:10 så var jag väl klar med allt som jag skulle göra. Eftersom jag då hade ca 3 timmar på mig att göra typ vad jag vill så blev det SingStar för min del. Det gick riktigt bra idag! Slog ALLA mina gamla rekord, t.o.m Davids gamla vilket jag är mycket stolt över, haha! Sen kom Kinell och Robin och då åker vi till skolan, eller iaf jag. Eftersom att dom började 14:45 så drog dom in till stan så länge och gjorde någonting. Kl, 13:00 så var det så dags för mitt första prov för dagen, svenska. Gick faktist bra, men sämre än förväntat. Hade tänkt ut hur jag skulle säga allt osv. Men när hon sa åt mig att börja så blev jag så nervös att jag glömde bort allt och allt gick bara så fel. Men jag hoppas ändå på ett bra betyg. Behöver det nu!
När jag äntligen var klar med svenskan så var det vara att vänta 45 minuter till, till nästa prov. Matematik provet.. Trodde verkligen att det skulle gå åt helvete som det allt gör för mig när det gäller matte. Men detta prov gick skit bra! Tror fan att jag kan få en riktigt bra betyg. Men hade vi fått mer tid så hade jag kunna svara på dom två sista frågorna, men jävla fett skola som vägrar.. Aja men gjorde mitt bästa iaf, känns bra.



Jag gick ifrån skolan runt 16:10, har inte vart kvar i skolan så länge på många månader. Haha! :) Men då var min dag iaf räddad, jag var glad och positiv efter båda proven. Nu var det vara att åka hem och äta plättar och umgås med familjen ett tag innan jag skulle ut igen, på en date. WOHO :) Haha en hemlig date. Dom är alltid lika roliga. Vi träffades i Kista runt åtta tiden och då hade han redan hämtat ut biljetterna till National Treasure - Hemligheternas Bok. Den var faktist riktigt bra!

image604

Men nu är jag trött som satan och ska sova, har mycket saker som jag ska göra imorgon. Även fast jag är ledig ifrån skola (A). PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: My

ha en toppen fredag :)

2008-02-15 @ 13:04:50
URL: http://sweetie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback