fitt söndag (!)

Fyfaaaaaaaaan för söndagar som denna. Dom borde fan inte finnas! Jag vill bara döda någon (som vanligt..). Jag menar, dom här dagarna är bara till onytta. Sånna här dagar dampar jag bara satan och tycker synd om mig själv. Sen så sitter jag och fetar sönder mig med ännu mer onyttiga saker som jag egentligen inte borde. Sen så när man är som argast så börjar man tänka. Det där tänkandet som bara stället till det hela tiden. USCH på söndagar som denna...

Matchen förlorade vi också. Med 6-2, dom lekte satan med oss alla .. Fast dom tappare riktigt mycket dom sista tio minuterna. Så om jag bara hade kämpat ifrån första början så hade vi säkert tagit dom eller iaf spelat lika. Men som sagt, fel dag för en sådan lycka:(.

Just nu så är jag ensam hemma. Hela familjen är nere i SL-hallarna och kollar på min mellan syrra Hanna. Dom har någon fotbollscup där nere. Jag får väl palla mig ner dit snart, eftersom dom har gått vidare och hela köret. Men först så måste jag ju ta hand om mitt rum efter gårdagen. Hade besök av två cpbarn som inte kan städa eller bädda en säng (:. BYEBYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback