HEJ NATALIE!!!

Jag saknar dig ju, din korta sate.
Tycker vi ska ses snart, förlåt för att jag ställde in idag.
Blev lite stressigt imorse, så hann inte så med mig allt.
Tänkte faktiskt åka hem och hämta upp skiten efter skolan, och åka till dig direkt men du svarade ju inte på smset.
Nåja, hoppas du haft en bra dag, så hörs vi ikväll.
PUSS!

Du, jag förtjänar ett förlåt! Med en stooor kram, blommor och choklad. Får jag inte det innan torsdag så är du inte förlåten på ett bra tag. Jag hade ju planerat hela min dag med dig. Men du dissade i sista sekunden.. Kanske bara typiskt du?! Aja men jag tröttnade på att inte göra någonting så jag somnade till ett tag (A). But I guess I will see you around <3 / Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback