Hicka :O

Kom just hem ifrån skolan. Ja jag vet att jag egentligen borde vara där just nu men jag ska faktist till doktorn. Thihi, slipper svenskan och Naturkunskapen. Fan om dom ger oss en prov på naturkunskap nästa vecka så är dom ju sjuka om dom tror att någon kan någonting. Eftersom att Mia har vart sjuk hela projektet. Bara bra för oss, ett mindre ämne att plugga på till nästa vecka. :)

Aja men detta har väl inte vart en av mina bästa dagar här i livet. Kommer hem med hicka, har grymt mycket saker i skolan som jag måste göra (deal-line nästa vecka), gick åt helvete på träningen i morse och ingen träning ikväll. Kan det bli sämre? - Ja dagen är ju inte slut ännu......... Men jag får väl göra det bästa av situationen. Man lever ju bara en gång ;)

Har precis börjat läsa en bok som ska vara klar tills på fredag. Har haft hur länge som helst på mig, men har bara inte pallat att ta tag i det och börja läsa. Eftersom läsning och jag inte är bästa vänner precis. Aja men boken heter Våld och är skriven av Joyce Carol Oates. Någon som har läst den som kanske kan hjälpa mig lite. Ska nämligen skriva en bokrecension som ska vara klar nästa vecka.

image558

Men nu måste jag gå ut i köket och ta någonting att äta innan jag och mamma ska kila iväg till doktorn. Hörs kanske senare. Pysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback