Kvällen blev förstörd ..

Jävla idiot till mamma ibland. Ja jag vet att det är som ett straff. Men det var ju bara för att jag SKULLE plugga och det har jag gjort två dagar irad nu och nu är det slut, finns inget mer att göra för tillfället! Sluta förstöra mina kvällar, har ju redan gjort det som jag skulle göra, var lite snäll förfan! Aja men hade planerat att jag, mmalte och min fru skulle iväg på fest i tumba och träffa min kära Jens som jag inte har träffat på evigheter. Men men, det blir en hemma kväl framför tv och datorn idag igen.. Kul lov har jag!
Men imorgon så kan hon fan INTE tvinga mig hemma, för då ska jag vara med Alexandra och alla andra för att fira Elina och det vill jag absolut INTE missa, HÖR DU DET MAMMA!?

Nu ska vi äta, sen är det tv. Är för sur för att skriva mer nu. PUS!

Kommentarer
Postat av: mamsen

LYCKA TILL!!!!

2008-03-01 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback