lyxigare inredning, TACK!

Roomservice vart är ni?

Mitt rum är helt okej i storleken och jag är glad över att jag just fick detta rum. Men vafan det ser ut som en katastrof här inne. Har alldelse för mycket kläder och för lite space.. Därför så hamlar kläderna oftast över allt i hela rummet. Men eftersom att jag ändå snart ska flytta här ifrån (hoppas jag) så kanske det inte är någon idé att börja tänka på att fixa om mitt rum så som jag vill ha det, när jag snart (förhoppningsvis) har en hel lägenhet att fixa.
Aja men skulle ändå inte banga på att Roomservice kom och fixade till mitt rum så som jag verkligen vill ha det! :) Men det kan jag väl bara drömma om..


Kommentarer
Postat av: s

ska du flytta????

2008-02-21 @ 19:18:26
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback