Miércoles

Kom precis ut ifrån duschen. Guud vad skönt det var, extra skönt var det verkligen. Som om jag aldrig skulle kliva ur eller att vattnet skulle ta slut. Allt stod heelt stilla omkring mig. Bara jag och vattnet för några minuter. Men nu är det över och back to skolarbete och allt annat skit. Usch usch usch.

Fettisdagen igår dårå. Inte för att jag skulle stoppa i mig en semla. Säger som min älsklings fru säger; Semlor, nej tack! :) haha ^^ Ser inte det goda i dom. Eller jo det där vita översta som man strör över är gott. Men ingenting annat! Igår så var det även än sådan där dag som jag gick och la mig extremt tidigt. Missade t.o.m GossipGirl, men som tur är så har jag ju redan sätt det avsnittet. Men skulle ju kunnat se det igen, bara för njutningens skull (A).
Sen så tycker jag att vi inte ska prata någonting mer om gårdagens händelser. Dom är glömde nu och hoppas inte på återkomst inom det närmaste tio åren. Hemskt var det verkligen, men det har hänt förr. Vid detta lagret så vet jag hur jag ska hantera situationen på bästa möjliga sätt. - Antingen att sticka till mormor och morfar eller att gå coh lägga mig och bara sova bort allt skit. Jag tog först det första alternativet. Men det ledde bara till det andra iaf, så jag somnade exakt l 18:00 igår. Hahah ^^ Sov fjorton timmar sammanlagt. Det var en sak som jag verkligen behövde!

Aja men nu har jag inte så mycket tid att skriva längre. Har datakunskaps prov imorgon bitti, måste läsa ut en bok tills imorgon och sen så har jag spanska och göra. Och det är stooora saker vi pratar om här alltså ;) Sen så tog jag mina tabletter för ett bra tag sen så jag lär ju däcka snart. (en av tabletterna gör mig otroligt trött, för dig och inte förstår) Puss och kram <3



Kommentarer
Postat av: 100 kr

Håller med, semlor är inte gott! :S

2008-02-06 @ 21:41:06
URL: http://etthundrakr.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 21:49:42
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: s

haha ja blä

2008-02-07 @ 09:17:42
URL: http://enchantings.blogg.se
Postat av: Anonym

MCDOOOOONAAAAAAAAAALDS

2008-02-07 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback