Onsdag

Nu är vi hemma, jag och mmalte. Vi har vart på äventyr i Spånga och hälsat på Daniel och hans kompis Dino. Kanske inte värdens roligaste kväll, bara den mest onödigaste.. Vi åkte ända till spånga för att få veta att någon kille som har tomten full med tomtar har käkat upp sin mamma och sen fick vi sitta i ett trapphus. KUL! Ingenting som vi gärna gör om igen. Men jag åkte ju dit för att träffa Daniel typ (A) haha ^^

image414 image415
mmalte & nnats

Just nu så sitter jag här och nördar mig lite på msn medan mmalte ligger och lyssnar på min ipod och tittar på tv. Mysig kväll. Sen så ingår det ju chips, redbull och godis såklart. Så vi kommer vara vakna ett bra tag till..
Vi hade väl tänkt att kolla lite på ratatouille innan vi somnar men det blir väl om ett tag. Första ska jag bara slita mig ifrån datorn och alla msn rutor(A). Vad gör folk uppe nu egentligen?! haha ^^

Vaknade upp i Akalla idag, men värdens sötaste pojke bredvid mig. Blev väl frukost runt kl 2, två mackor och tee.. MUUMMS* ÅÅh du är så sötnosig på nått sätt. Går liksom inte att beskriva, mjau på dig! :D
Två kväller i rad med dig, ge mig mera!
 Nu ska jag umgås med mmalte, CHILL! :) HAHAHAHAHHAHAHAHA^^

Kommentarer
Postat av: MALTE

packa ner CHILL!, o skicka det till kina...

2008-02-28 @ 02:07:04
Postat av: Doggelito

flummish

2008-02-28 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback