Sportlov

(Hade inte tid att skriva så mycket igår så istället så skriver jag allt idag *23/2*, lite efter sådär)

Nu har sportlovet äntligen börjat som jag verkligen har längtat efter. Har känt i hela kroppen att jag verkligen behöver ett lov nu, och efter detta lov så är der ju bara 15 dagar och sen så kommer Påsklovet. Riktigt härligt med lov, haha ^^. Men vi brukar oftast alltid sluta ett projekt precis innan lovet så vi inte hinner böjra på ett annat. Vilket då innebär att det inte finns någonting att plugga när det är lov (om man inte har rester). Men detta lov blev det tvärt om. Har precis börjat med ett nytt projekt och det är mycket som behövs vara klart redan nästa vecka!? HERREGUD :)
Projektet handlar om att vi ska skapa våran 'Egen planet' fyfan vad jobbigt, hoppas jag överlever!

image406

Men denna dag blev inte alls som planerad. Skulle ha festat med Matilda och Sandra hemma hos Karro i Kärrtorp, men det blev inte av.. Har aldrig vart på hennes hemma fester, lyckas alltid planera in någonting annat :/ Verkligen ledsen för den älskling <3. Men istället för att gå dit med mina söta flickor så åkte jag till landet. GANSKA oväntat ifrån min sida. Men Jim ville att jag skulle komma ner och festa med honom där, och eftersom att jag dissade honom första helgen han frågade om jag ville ner, så kände jag mig liksom tvungen att åka.
Men kvällen blev ganska misslyckad.. Ingenting blev som han sa. Men fick ju iaf umgås med honom, alltid nått! (pallar inte förklara varför kvällen blev fuckad, för pinsamt^^)

Nu är jag hemma iaf. Tog ett jävla bra tag innan jag kom hem. Resan med tåget tog ca 50 min, men sen så tvungade mmalte kvar mig i centralen eftersom att hon skulle åka på 'date' i uppsala hos någon kille som verkligen inte kunde bestämma sig om han ville att hon skulle komma eller inte. Ville han döda honom!
Men nu är jag lugnt igen och tror att jag ska ta en lång och skön dusch och sen lägga mig i sängen och kolla på Ratatouille som mamma köpte i förgår/går(?)


Kyssaaaaaar (k)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad betyder projket?

2008-02-23 @ 18:46:13
Postat av: .

projekt, fattaru väl..

2008-02-23 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback