Tidig helg

Ledig imorgon. Kallas studiedag också. Ibland så kan skolan vara ganska bra, nu när man får ledigt osv utan anledning. Sooft :)
Men hade ju mitt ompratade datakunskaps prov idag. Gick väl sisådär. Provet gick bra, men inlämningsuppgifterna var det lite mer pinsamt och svårt med. Han frågade så jävla många konstiga frågor som jag inte kunde svara på. HELVETE! Vad tror han om lilla mig?! Fast han sa ju att han kollade på tidigare betyget i datakunskapen. Och då hade jag ju MVG. Så det kanske var därför han trodde att jag kunde visa mer? :S

Meeen meen. Nu ska jag bara slappa framför datorn eller TV hela kvällen. Har verkligen ingenting att göra. Eller jo spanska och svenska. Men det tar vi senare. Får se vad helgen har och erbjuda. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback