TT = Tråk Tisdag

Gaaaaaaaaaaaaaaaah, vad jag hatar tisdagar ( men ändå älskar^^ ). Kan ju erkänna att det är ganska skönt när man inte har någontong planerat och när man bara kan slappa och titta på tv. Men det ska jag ju göra ikväll?!
Idag så bjöd skolan bara på två lektioner. 08:30 - 10:00 Innebandy träning och 13:00 - (när man var klar med provet?) Spanska prov. Måste bara få säga att våran spanska lärare är otroligt sjuk i huvudet! Hon säger åt oss att plugga på en jääävla massa saker som sen ska komma på provet. Då är det ju solklart att om man då pluggar, pluggar på det hon säger åt oss. Men sen när hon / eller Bemo ger oss provet så handlar det till stor del och helt andra saker än det iaf. JAG pluggade på! JAG BLIR SÅ ARG! Jag hade fan satsat på detta prov, eller jag satsar iaf på att få minst ett VG i spanska och detta gör inte det lättre!! Aja men nu har man ju iaf lärt örjar sig det mesta som t.ex veckodagarna, månaderna, årstiderna och räkna 1-20. Alltid bra att kunna till nästa projket! ;) haha ^^ Man får göra om negativa till posetivt så dagen inte blir helt förstörd! *leker klok*

Aja men som sagt, ikväll är det iaf bra program på tv. Så min kväll är redan planerad och klar in i minsta detalj.. Tror att det blir TV ända från 19:30 - 00:55 och en halv timma data paus mellan 22:00 - 22:30 om jag orkar! :) Hahahah grymt många timmar TV tittande för mig och ännu mer jobbiga reklampauser, SUCK!

image597
"I huvudet på Gynning" är bl.a ett av dom sex programen jag ska se 8-|

Have a wonderful evening / Peace NNÄTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback