Turkiet i sommar?!

Kom precis innanför dörren. Har vart hos pappa kompisar uppe på åsen, Guud vad trevliga dom var! Aja men dom ringde kanske runt 19:15 och undrade om pappa ville komma upp och ta några grejer som dom annars skulle slänga. Det var verkliga alla möjliga saker. Eftersom jag vet att pappas kompis är datanörd så ville jag följa med och kolla om jag kunde hitta några fräcka saker till min data. Men icke sa nicke... Det som dom hade och erbjuda var allt annat mellan himmel och jord. Haha riktigt kul att se. Dom har nämligen bestämt sig för att flytta till turkiet och åker redan imorgon. Allt bar klappat och klart, härlig att lämna Sverige, men varför Turkiet? Jag har själv aldrig vart där än men vafan där kryllar det ju av trurkar al over the place:O HAHAHAH! Men jag kanske bara har fått fobi av svenska turkar? Vem vet? ;P
Men det bästa av allt var att dom bjöd ner mig, eller ja hela familjen också till dom där nere. Dom sa att dom hade ett gästrum för sina vänner som vill besöka dom och så har dom en egen pol + 10 min promenad till närmaste strand, är det inte perfekt!? Så jag är ner bjuden till Turkiet med en kompis, ojoj vad jag längtar. Men vem ska jag ta med mig? .. Aja men funderar ändå på att dra dit kanske en vecka i sommar. Låter perfekt! ;)

image401
Alanya, Turkiet

Kommentarer
Postat av: s

ta med din fruu (a)

2008-02-21 @ 19:17:31
URL: http://enchantings.blogg.se
Postat av: Anonym

det är uuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart och skit kul :D

2008-02-25 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback