Vilket tema på mitt Mozilla?

Vilket team ska jag ha på mitt Internet. Har svårt att bestämma mig haha ^^ :) Det finns så många fina att ha, men här är iaf några dom DU kan välja mellan. Välj mellan 1-5 :)




Har inte vart ute på hela dagen. Denna söndag var så jävla onödig. Har bara suttit framför datorn och ugglat mig som en jävla datanörd. Har inte orkat träffa någon eller göra någonting. Inte taggad idag alltså. Skulle ha råpluggat spansla, men det blev inte heller av. Det är väl det jag får sitta uppe med ikväll antar jag. KUL! Men nu börjar Singing Bee på Tv3, hörs! <33

image591


Kommentarer
Postat av: s

det går aldrig att klicka dina bilder större :(

2008-02-10 @ 21:24:16
URL: http://enchantings.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

godnatt!

2008-02-10 @ 23:46:40
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Anonym

hur ändrar du temat :) ?

2008-02-13 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback