du vet dagen efter..

Igår så var det ju bakis dagen. Alla är hemma och sover eller sitter framför datorn tv och helt enkelt bara chillar. Man är helt sliten efter nyårsafton. Jo jag var också ganska sliten. Tror att jag vaknade runt 3-4 och hade jätteont i huvudet. Familjen skulle dra på bio precis då så jag hängde med bara för att liksom umgås lite. Vi såg Bee Movie, FYFAN VAD DEN SÖG. Eller alltså den var helt okej, men ändå fett usch. Precis som alla andra filmer, fast typ mindre action .. helt sajk. Hur som helst så får den bara en 2/5. Inte ett dugg mer.

När vi kom hem så blev det Wok till middag. Trodde att det skulle vara godare än vad det var. Men men.. Sen på kvällen så blev det en annan ny film med mamma och pappa framför tv soffan i vardagsrummet, The Heartbreak Kid. Jag trodde faktist att den skulle vara mycket bättre än vad den var också. Visst hade den humor och lite kärlek, men vafan jag ville ändå ha någonting mer... Aja men den får iaf en 3½/5 :D

Men nu tror jag faktist att jag ska ränsa lite i mina lådor och hyllor. Har för mycket kläder som jag inte ens använder. Hejhej

image540 image541

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback