Ett nytt liv

Äntligen så har jag tagit steget mot förändringar och hopp om annat. Har inte precis vågat eller velat förut, men nu är tiden inne med nytt år och allt. Det är mycket stora saker som har hänt i mitt liv tycker jag. Kanske inte så märkvärde om man inte känner mig riktigt bra, men ändå stora saker!
Jag har b.la slutat med ALLT onyttigt. Ingen läsk, chip, godis eller kakor. Usch, fy och blää på fett (: Jag har nämligen bestämmt mig för att gå ner 10kg i vikt. EN SKIT STOR SAK! Många som verkligen känner mig tror aldrig att jag kommer klara mig utan desa godsaker som har vart min vardag innan. Men så sant som det är sagt så har jag hållt det i 9 hela och lååånga dagar. Helt otroligt verkligen!
Och då när man ska gå ner så kan man ju inte bara sluta med det onyttiga för att klara det, utan man måste även äta regelbundet och röra på sig ordentligt. Vilket jag också har börjat göra enu mer nu än förr. Jag har ju alltid tränat, men nu har jag äntligen börjat i ett nytt innebandylag. Sköndals IK F91. Dom är verkligen en härligt grupp och träna med. Dom är intresserade av spelat och är trevliga som bara den. Haha om man jämför det med mitt gammla lag så är det rena drömmen. + att det går bra för dom i serien också!

Jag har också börjat med att äta frukost, lunch, mellanmål och middag. Helt otroligt att jag klarar av det, trodde aldrig att jag skulle kunna äta kl 7-8 på morgonen. Men vafan jag ska verkligen gå ner till sommaren och bli grymt mycket mer sexigare och snyggare än vad jag redan är ;) haha ^^

Nu är det bara kärleken och Jobbet som saknas sen så har jag allt jag behöver för att klara mig själv och verkligen börjat ett riktigt liv. Fast kärleken är någonting som jag väntar mer en lååångt tag. Jag tror inte att jag är reda liksom, efter allt med David och alla andra som har vart där emellan. Jag klarar mig själv just nu tycker jag. Vill bara kunna tänka på mig själv och göra det jag verkligen vill. Har upptäckt att livet kan vara kul om man gör nått åt det, YEEEEEY (8)..

Så nytt liv för mig iår, bara att hoppas på det bästa. Lär inte skriva så mycket nu på ett tag. Har mycket att hålla koll på och få gjort just nu. PUSSOCHHEJ

image546 image547 image548

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, vad jag är glad för din skull!!!
Hoppas hela året blir jätte jätte bra!
och, yeah, du är skitsnygg! :D

2008-01-10 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback