Min nyårsafton

Med några få ord sådär så kan jag ju sammanfatta min kväll med många blandade känslor. Det händer både saker som inte skulle ha hänt och saker som verkligen skulle ha hänt. Jag kommer inte nämna vad som har hänt med vilka, eftersom det är upp till dom själva att stå för. Hahah ^^ Själv så gjorde jag dock inte bort mig.. (vad jag nu mins^^)
image538
Bilden är tagen på fyllan. Klaga inte!

Men dag började med att jag vaknade upp hemma hos Matilda runt kl 1. Sen var det full fart med familjen till heron city för att handla nyårs maten och blandning till det mesta. Sen var det bara att åka hem för att börja städa. Inte för att jag städade så mycket, men fick iaf. ordning på mitt rum och min toalett. Jag är mycket stolt över det jag kunde åstakomma. Synd att klaga ;)
Matilda kom till mig runt halv 7 - 7 färdig sminkad och fin som alltid. Själv så var jag också klar för utgång men hade mat kvar att äta. Annars skulle jag nog inte ha överlevt kvällen hel och glad. Men när jag väl hade käkat klart så fick vi snabbt springa iväg ner till tunnelbanan för att hinna till mariatorget i tid och träffa Fredrik och Simon. Men vi missade den precis.. Och när vi väl var framme så gick vi va på helt fel sida. Kvällen började alltså inte bra, haha ^^..

Sen när vi väl kom till Sandra på förkrök så lugnade allt ner sig. Det blev lite chill med dricka och nya kamrater. Alltid lika trevligt. Sen så kom det bara mer och mer folk som sedan stack igen efter 5 - 10 min.. Riktigt tråkiga killar.. Sånna borde inte ens få finnas tycker jag, fan DÖ!
Aja men för kröket var lyckat och vi drog oss väl där ifrån runt halv 11 - 11 för att möta Jakob, Simon G, David, Matti(?), Linn och Nathalie. Vi mötte dom vid åsenskolan för att sedan ta en promenad till Telefonplan för att smälla smällare vid 12 slaget. Jag och Matilda hade verkligen hoppats på att få vara vid Slussen på 12 slaget, men icke sa nicke.. Det får väl bli nästa år, som vanligt .. Jag har alltid missat det!

Men kvällens slut blev iaf lyckad. Och vi slutade upp med ett par riktiga rackare. En ändå så lyckad kväll. Fast jag hade verlat festat lite mera iaf. Men det får bli nästa år;)
Men det som var nytt för iår var iaf Champangne vid 12 slaget, vilket var riktigt gott och kul. WOHO!

image539
*The Girls*

Kommentarer
Postat av: s

sötno, älkar dig

2008-01-02 @ 17:01:17
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback