Winter games hela dagen

Så, nu har Winter games börjat. Innebandy förstås. Såklart så är jag inte med eftersom att jag fortf. inte spelar i något lag. Men nu har jag äntligen börjat söka efter lag igen. Hoppas på det bästa fan, börjar bli tråkigt och bara sitta hemma och inte träna. + att det är ju lov nu, vilket innebär ingen innebandy alls för min del :(.
Men jag är ju inte på Winter games bara för att hänga runt och spana på killar som en liten fjortis flicka. Nejnej, jag är där för att titta på mina älskade pojkar Kinell och Robin. Det går faktist ganska bra för dom. Har vunnit två och förlorat en mo AIK då förstås. Men dom har redan vunnit hela gruppen och gått vidare. Imorgon så har dom det Finska laget kvar, vilket blir ganska lätt för dom att slå. Dom ligger sist...
Deras match börjar kl. 08:00.. SUCK! Och om dom går vidare (vilket dom lär göra) så ska dom spela match igen kl 12:00 och om dom vinner den så är dom i final. Finalen spelas som alltid i Västertorpshallen kl 17:00. Vi får ju hoppas på det bästa. HEJA ROSERSBERG!

Men nu är jag äntligen hemma ifrån Liljeholms hallen. Hade Philip med mig hem en studn bara för att prata lite, vi har ju inte träffats på ett tag så det finns ju ganska mycket att prata om. Han gick väl för ca 5-10 min sen. Han är säkert redan hemma och myser eftersom han tog 'bilen' hit.. Jag vill också ha en sådan :D
Nu ska jag kolla på film med mamma och pappa igen. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback