You'r going to miss me when I'm gone

Sitter här i min ensamhet och lyssna på min ny inlagda musik på iTunes. Haha skulle inte förvåna dig om jag säger att jag sitter här och sjunger med också ;)? Aja men mitt skrivade blir bara värre och värre, men jag har helt enkelt inte lust och skriva, även om jag har miljoner saker att prata eller skriva om.. Skumt det där..
Men idag så har jag vart väldrigt fet av mig. Och det är inte slut än. Började med att jag inte åt någon frukost utan bara stacka iväg till matchen i Huddige. Synd att vi förlorade med 3-1 men dom spelade hockey inte innebandy^o)! Aja men sen så åkte jag med familjen till IKEA för att köpa ett par skåp/hyllor till hallen och såklart IKEAS goda äppelkaka. Det är fan ett måste när man är där. Så äppelkaka framför tv,n med mamma blir det ikväll för min del. Men efter IKEA så var jag tvungen att äta på Mcdonalds också. USCH VAD TJOCK JAG KÄNNER MIG NU! Och igår så satt jag och Matilda och åt godis också. Men mamma tvingade i mig det, eftersom hon inte ville äta allt själv (A).

Aja men imorgon så ska jag egentligen åka skridskor med innebandyn + 2, 3orna .. BLÄ. Jag tror jag ligger hemma och sover istället för att skämma ut mig på isen (A) hahahaha ^^ Fast har inte bestämt mig än :) ^^
Idag så köpte jag äntligen en AIK match tröja (säsongen 2006). Har länge velat ha en man har inte orkat åka in och köpa en. Men hittade en som var på REA idag också, så då var det bara att köpa den såklart! Sitter i den just nu, grymt snygg ;)

Men nu har jag annat för mig. PYZZ

Kommentarer
Postat av: MMALTE

GODIS ÄR GOTT :)

2008-01-13 @ 20:53:33
Postat av: s

vare inte du som skulle vara nyttig bejbi? :)

2008-01-14 @ 00:18:05
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback