Husvagns semester | DAG 3

Gick hem tidigare från sommarland idag. Har alldeles för ont i nacken och ryggen, plus att jag är helt plötsligt i fel vecka för att bada (ni förstår vad jag pratar om hoppas jag). Så nu sitter jag här i husvagnen helt ensam och lyssnar på Mix megapol, den ända radio stationen som går att få in här. Men ändå rätt kul att få höra lite gamla klassiker ibland. Dom där låtarna som hela familjen kan sjunga med i.

Idag sägs det att det är Melonens dag. WTF!? Hahah, orka att det finns en melonens dag? Det finns ju snart nästan dagar till allt. Kanske är dags att äta melon idag då? Fast jag tror att jag avstår ändå, hittar inte det goda i en melon. UUUSCH!

______________________________________________________
Idag så började vi med att besöka motorlandet. Var faktiskt riktigt kul att se Hanna och Wilma åka omkring där. Jag orkade inte stå i kö och vänta som vanligt. Jag kan ju ändå åka fyrhjuling hemma så mycket jag vill så jag blir inte precis ledsen och kommer att ånga mig.



Imorgon så åker vi här ifrån. Vi måste vara ute från campingen innan kl 12. Får se hur det blir med det. Hör av mig imorgon bitti eller någonting liknande. Nu ska jag ut i solen och bli lite brunare.
Du vet att du saknar mig, puus NN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback