Husvagns semester | DAG 4 (kväll)

Vi kom fram till Gränna vid halv 5. Hann inte göra så mycket mer än att ställa av husvagnen och ta ut alla saker ur bilen innan vi var tvungna att äta. Vi hade inte käkat sedan frukost.. Så alla var extremt hungriga. Som tur var så hittade vi världens godaste gill. Har aldrig käkat så god hamburgare, muuums!

Orkar inte skriva så mycket mer just nu, är ganska så trött av mig efter resan osv. Men imorgon så ska iaf jag upptäcka gränna lite mer. Måste hitta några söta pojkar att umgås med. Borde ju finns ganska så många vid badet. Lovade att ragga åt mmalte också ;) heh^^

Idag så är det första kvällen som jag ska sova ute i förtältet också. Skulle ha gjort det sedan första dagen, men det har vart så kallt så jag har inte "vågat". Men nu gäller det. Tror det kommer gå bra, eftersom jag redan har sovit i ungefär en timme. Råkade slockna vid Allsång på skansen ^^.

Självklart så har vi även köpt polkagrisar. Lakris of course!



Du vet att du saknar mig, puus NN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback