Trosa nästa!

Jag är fan uppe tidigt för att vara mig den här veckan. Känner mig stolt fan. Har hunnit med att gå ut med hunden, duscha, klä på mig, träffa Richard och hans söta flickvän och tagit fram frukost till hela familjen. Gryymt bra av mig! Så nu står frukosten och väntar på mig. Mums, är riktigt hungrig faktiskt.

Haha, jag och mmalte hade ett tre timmars samtal igår natt. Vi slog vårat rekord på att prata i telefon. Vi brukar liksom bara ringa varandra och fråga vad som händer och sen typ vart man är, sen lägger vi på och typ hörs senare på msn eller ses. Men igår var det fan andra bullar. Först var vi inne på en sista minuten kryssning men eftersom vi är för små för att åka själva så var det inte så lätt att åka iväg. Så då kom mmalte på att vi kan dra till hennes land i trosa och ha as kul! Vilken vi då ska göra imorgon! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY :)
Så jag far till trosa imorgon och kommer stanna där ungefär en vecka. Och vi kommer ha grymt kul fan. Ser fram emot trosa :) Inget internet på en hel vecka, kommer jag att klara det?:O

Nu skriker frukosten på mig, PUUUUUUUUUUS

Någon som vet någonting kul man kan göra i trosa btw!? :)


Bild på trosa, ser härligt ut

Kommentarer
Postat av: Lexie

härlig bild :)

2008-07-01 @ 17:00:51
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Haanna

Hälsa på meej ^^

2011-05-01 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback