Bloggdesign

Nu är de dags, dags för mig att ta ett nytt steg i blogg världen. Min mamma och jag har diskuterat detta ett långt tag och nu har jag äntligen planerat klart allt. Jag ska börja designa bloggar. Det är så himla många som hör av sig och undrar ifall jag skulle kunna fixa deras header eller nått likande. Och nu är det möjligt, dock för en liten slant.
Jag har sätt flera som gör detta och nu är jag en av dom. Det kommer finnas två sätt att kunna få dom designer jag gör..
1. Utlottning
Detta är ett sätt för dig att slippa betala och bara chansa på tur. Någon gång varje månad så kommer jag lotta ut en eller två designer till er som ni då får tävla om. Det blir väl skoj?!


2. Betalning
Om det nu är så att ni är intresserade av att jag gör en personlig design till just er så är det bara att mejla till mig. Jag kommer att svara på alla mejl så fort jag bara kan, så det gäller att ha tålamod. I mejlet som du ska skicka så vill jag att du försöker uttrycka dig så bra som möjlig hur du vill ha din header. Vilka färger, former, bilder osv osv .. You name it! Men om ni nu vill att jag ska "leka fritt" med den så är det helt lugnt för mig, det är du som bestämmer.

Betalningen kommer gå till så att jag gör klart eran design och visare den med olika mellanrum så att du kan säga till om någonting ska läggas till eller tas bort. Sen när vi båda är nöjda så ger jag dig mitt konto nummer och du föröver summan på min konto. När jag ser att pengarna är överförda så ger jag dig din design. Och vill du då att jag ska hjälpa dig lägga in den osv så är det bara att säga till, det är fortf. samma pris.

Jag har tänkt mig att summan inte alls ska vara för stor eller för liten, eftersom jag lägger ner mycket tid på detta för att du ska bli nöjd. Så en summa på 50-100kr hade jag tänk mig. Det beror på om du vill ha en stor eller liten hjälp av mig.

Är du intresserad?
Mejla mig då på [email protected].
Ha det bäst ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

bra där. man ska inte göra massa jobb gratis! som jag brukar.. heh.

2008-03-26 @ 15:43:00
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Lexie

svar: jag är nöjd med min design :) men tack ändå :)

2008-03-26 @ 16:01:30
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: dana

hej nnats:D tack för dina kommentarer... och jag skulle gärna behöva en ny design till min blogg:/
skulle gärna behöva hjälp av dig:D tycker din blog design är jätefin:D en mycket bra jobb kan jag säga dig

2008-03-26 @ 17:21:22
URL: http://danas.blogg.se
Postat av: Elin

det där med att fixa bloggen vore en god ide, men jag sparar det till ett annat tillfälle då jag kan fixa med mina egna bilder och leka loss i photoshop. men tack för erbjudandet och ett stort lycka till med designandet!

2008-03-26 @ 21:58:35
URL: http://elinbjorklund.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller själv på att göra blogg designer och har börja ta betalt för det, så det är roligt att andra tagit det beslutet också. Att jag inte är ensam om det! Det kan bli mycket press och folk kan bli irriterade det är det ända jobbiga, men att fixa andras är så himla kul =)

2008-04-20 @ 01:01:48
URL: http://Meeays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback