En lördags morgon

Vädret suger och jag sitter här och skriver blogg. Mjaa, det är väl trevligt?! Haha ^^ Skulle egentlugen döma en P15 idag, men eftersom att jag "typ" vet vilka det är så tycker jag att det är lite pinsamt så jag gav bort den till pappa i sista sekund. Men jag tror jag ska följa med och titta på hur han gör iaf. Eftersom att jag har två st P15 imorgon också.. Men vafan jag behöver pengarna!

Nåja, idag så kommer iaf Jojje på besök vi har gjort en sådan där "deal". Om han kommer hit och hjälper mig med allt pluggande så bjuder jag honom på en av mina goooda kladdkakor. Nice deal va?

Ikväll så är det ju melodifestival final också, och eftersom jag måste vara hemma för mami så blir det väl en kväll framför TVn. Får väl bjuda hit någon söt lite kompis till ikväll.
Men nu är melodikryssen slut och då är det fritt fram i köket igen. Dags för frukost.



Hur ser din frukost ut idag?

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Brukar hoppa över frukosten när jag vaknar såhär sent.
Tidig lunch blir det istället :) Ha en bra dag!

2008-03-15 @ 11:29:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Cissi

Är det där din frukost? Ser hur smarrigt ut som helst... Själv äter jag mjölk och flingor samt en kopp kaffe till frukost. :)

2008-03-15 @ 19:41:16
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Johanna

Te och banan. Är int så mkt för frukost... =D
Fin blogg !

2008-03-16 @ 12:45:56
URL: http://mizzjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback