En tröttsam tisdag

Hade omprov i Naturkunskap idag och så har jag kollat på film. Alltid lika kul med film, om den nu är bra. Men vafan den här filmen var helt jävla ologisk. Animal Farm, djur som gör revolution?! Vafan liksom, vad är detta för jävla skit. Aja men visst hjälper den till texten som vi ska skriva, men ändå!

Aja men gick riktigt bra på träningen i morse. Mitt lag vann "Fredags cupen", det var min 3:e vinst nu. Det är ju fan bra för att vara mig! ;) Men nu är det inte tränings fråns nästa tisdag, suck.. Jag som helt plötsligt har lust och spela lite innebandy, har liksom fått känslan tillbaka. Men men, får träna på annat sätt då. Jävla tryout för dom nya ettorna..
Nu ska jag plocka undan maten ifrån bordet, blev donken idag. Inte bra fan!


Vad tycker ni om donken?

Kommentarer
Postat av: Dragan

McDonalds är en kapitalistisk varböld på det svenska folkhemmet.

2008-03-12 @ 16:56:52
URL: http://www.metrobloggen.se/jackpatjack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback