Fortf. sjuk (?)

Alltså jag vet ärligt talat fortf. inte om jag är sjuk eller frisk. Alltså jag är ju inte säng liggande längre iaf. och jag har ju vart ute och rört på mig idag och faktiskt käkat middag. Men jag mår fortf. allmänt illa och känner mig lite yr, som om jag aldrig kommer att bli riktigt frisk. Det känns som att om jag skulle dricka någon alkohol eller typ träna så skulle jag absolut spy. Så jag tar det väldigt chill.

Aja men mötet med MP Games idag gick riktigt bra enligt mig iaf. Får hoppas att hon tyckte likadant, får veta inom två veckor. Men nu är klockan mycket jag har har stått i en del idag, så dags för sängen. Men tror att datorn följer med, hihi ^^ God natt, N
Nu blir det CSI Miami..

image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback