Långfredagen

"Apple Bottom Jeans, Boots with the fur, The whole club was lookin at her. She hit the flo, Next thing you know, Shawty got low low low low low low low low (8)" Haha japp, sitter här och sjunger lite. Alltid lika kul! Aja men familjen har lämnat Stockholm nu för att åka ner till landet och fira påsken i år. Fan vad jag är glad att jag slipper det, lär ju vara as kalt där nere.. Stackars Eddie.
Stannar hemma i år och firar den i Älvsjö med mormor och morfar. Det kan ju också vara kul ;)

Har verkligen ingenting planerat idag, rätt skönt faktiskt. Men är rätt så rastlös just nu.. Har iaf flyttat in mig till vardagsrummet så jag kan nörda mig där med min musik och stooora tven. Ska fan köpa en 32" snart, klarar inte min fula och stora tv. Den kommer ju ändå dö smart (A) haha ^^..

image499
Torsdagens kvällen igår var helt underbart roligt. Först så träffade jag ju Rille och vi kollade på film och pratade lite skit haha ^^. Sen så runt 18:20 så var det dags för mig att åka in till t-centralen och möta Alex. Vi drog till donken så att han kunde äta sig mätt innan vi gick vidare till Biografen för att välja film för kvällen. Men den som vi ville se visades inte längre i stan. Jävla knas på dom! haha ^^
Men istället för att då byta film (som vi egentligen skulle ha gjort) så åkte vi dit där den visades, i Heron City. Vi köpte biljetter till 21:30 bion sen så lunkade vi ner till spel planet. Där utmanade jag honom på Biljard, men jag blev typ grymt ägd. HAHA, gud vad dålig jag var! :)

Efter en halvtimmes spelande så gick vi ner till Willys och köpte godis + dricka, sen så var det bara att åka upp till bio salongen och vänta på att filmen skulle börja.. FILMEN SÖG! Vi såg den här cloverfield. Jag trodde att det skulle vara med skräck, men det var bara monster / spindlar som typ tog över staden eller röjde sönder den.. Men det sämsta med filmen var att den var filmad som ifrån en vanlig kamera som någon av huvudrollerna höll i HELA TIDEN. Det gjorde mig illamående.. suck**
Men kvällen slutade hemma hos mig med en bättre film. Tack för en helt fantastisk kväll, babe! <333

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

*snokar förbi* :D

2008-03-21 @ 18:08:06
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Fanny

låter mys :)

2008-03-21 @ 18:23:22
URL: http://fannu.blogg.se
Postat av: Kia

snygg soffa :)

2008-03-21 @ 20:11:06
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Hittade på det uttrycket själv. ;) Din blogg är dock ett bra exempel på personliga bloggar som faktiskt sticker ut. :) Keep it up! Tack så mycket för kommentaren! :) Fortsätt gärna läsa min blogg. Kram.

2008-03-22 @ 14:05:08
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Anonym

PALLA RADERA DITT FUCKFACE

2008-03-23 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback