Misslyckad måndag

Ingen intervju för min del idag. Kände mig piss dålig igår men hittade inte tempen så jag struntade i det. Men sen så började jag må mer dåligt och var helt varm så jag ringde mamma och frågade vart den var. Det visade sig att jag hade rätt, jag hade 38,3.. Så det var bara för mig och Alex att stanna kvar här och sova, men det var mysigt det med :)
Men eftersom att jag fortf. känner mig lite sjuk så ringde jag till MP Games och bestämde en ny tid imorgon. Wiie*

Men nu smsade mig älskling, så jag ska lägga mig i sängen och kolla på tv. Pus
Btw, såg äntligen Förtrollad igår. Tog ett jävla bra tag för mig att hitta den haha XD Men den var skit bra, den rekommenderas verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback