Ordning och reda

Jag är väl inte den personen som håller reda på sina saker/kläder eller har allt på sin plats. Men jag försöker iaf att bättra mig på det. Men eftersom jag ändå har för mycket kläder och för lite plats så blir det ju lätt att dom hamnar upp på golvet, stolen, sängen eller min "låda". Det kan ju liksom inte jag hjälpa. Men nu har jag iaf kommit en liten bit på vägen. Har äntligen fixat mitt skåp under tvn. Blev riktigt nöjd, vilket tur jag hade att mamma och pappa var förbi IKEA idag..

Före:
image502

Efter:
image503

Kommentarer
Postat av: karolina

det känns alltid så skönt när man städat till och var sak ligger på sitt ställe!:) hehe

2008-03-27 @ 21:02:54
URL: http://papayor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback