Livet är på topp

Okej om jag ska erkänna så kan livet ha vart lite bättre just nu, men det är ändå på topp eftersom jag räknar bort allt dumt just nu. Det får mig bara att gråta, igen. Okej, kanske lika bra att bara skriva ut det så ni vet vad det handlar om. En mening räcker tycker jag. R.I.P Gabriel Lidström, det som har hänt kommer alltid sitta som en kniv i hjärtat.
image575
Hjärta <3

Låt mig nu återgå till dom glada sidorna som jag iaf kan le åt. Imorgon så är det CL final och på lördag så blir jag 17år. Fest? Of course! Vad är natalies födelsedag utan fest för sina nära och kära. Självklart blir det inte hemma hos mig, eftersom alla andra kommer vara hemma + släkt. Men vi hoppas hemma hos Elina eller om det är fint väder ute i Tanto. Ni som betyder någonting är självklart välkomna. Ni vet självklart om det handlar om er eller inte.

Mindre än 20 dagar till Alanya också. Får ju fan börja packa snart.
Det ända som kunde ha gått bättre är väl skolan just nu, pallar inte just nu bara. Tänker för mycket på allt roligt som kommer hände i helgen och i sommar. Då kan man ju inte plugga. Sen så har jag ju min pojke på tankarna hela tiden. Tack för att du finns A <3

________________________________
Hade även E.M.D på besök i skolan idag. Fyfan vad korta dom var, men grymt heta fan. Hetare än vad jag trodde. Danny var dom lite som jag hade tänkt mig, tuff och spydig. Men hans utseende får bort dom tankarna ganska så snabbt. Hursomhelst så skaffade jag fram autografer till båda mina systrar. Haha, pinsamt var det men grymt kul och ändå prata med dom (:

image574

Kommentarer
Postat av: sofiya

svar: har addat dig i msn nu

2008-05-21 @ 09:34:01
URL: http://sofiyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback