FÖR mycket plugg just nu

Jag säger alltid till mig själv att jag ska börja i god tid, så jag slipper sitta sista veckan och verkligen nöta plugg. Men lättare sagt än gjort som vanligt ^^ Här sitter jag, sista veckan med massvis med plugg i famnen. Vet inte ens vart jag ska börja någonstans. Har iaf börjat skriva på den Vetenskapliga uppsatsen *ÄNTLIGEN* som ska vara klar redan på fredag!? Ojojoj, hur ska detta sluta...
Fast om jag tänker efter så funkar mitt pluggande alltid bäst i press. Förra uppsatsen som vi skrev i ettan fick jag ju VG+ på och om jag mins rätt så satt jag även med den sista veckan. Så hopp finns det fortf*

Fick även tillbaka matten idag. Gick mycket bättre än förväntat men eftersom det bara var ett del prov så fick vi inget betyg på den. Betyget kommer antagligen när kursen är avklarad någonstans sådär vid jul.

MEEEEN nu har jag inte tid med för bloggande. Får försöka återkomma när jag har mer tid.

Bild på min snygga överskrift på framsidan till uppsatsen^^


______________________________________________
Det som händer/hänt med AIK vill jag inte ens prata eller skriva om.
Skandal Gnaget!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback