Fredag 21 november

Fredagen i sig har annars vart ganska så chill men ändå stressig. Började med skola 13.00 och slutade 13:20, så jag tog tunnelbanan in till stan med Kinell och Robin i hopp på lite mat. Men nej som vanligt så ska dom börja tajfsa. SUCK PÅ ER TVÅ! och fuck dig Kinell att du är 19 dagar närmare krogen än mig.
Så jag drog mig hem för att köpa biljetterna och fixa allt annat i mitt rum, som aaaaldrig kommer bli klart känner jag. Nu när jag nämner det så kom jag på att jag aldrig har skrivit det i bloggen. Så ja, jag håller på att möblera om i mitt rum. Eller ja möbleringen är klar men nu är det detaljerna och sakerna på väggarna som ska upp eller fram. Blir väl klart i slutet av veckan eller redan imorgon. Lovar bilder när allt är klart!

Sen när jag väl träffade Nathalie och pappa kom hem så åkte vi förbi Ove för att hämta biljetterna (YES NU ÄR KONSERTEN 100% SÄKER, CHRIS BROWN HERE I COME!) och sen vidare till Kungens Kurva. Där handlade vi b.la. present till Wilmas kompis och nya Sing Star med ABBA låtar. Oj vad jag ska sjunga imorgon. Efter det så åkte vi till IKEA för att äta och sen handla saker till mitt rum. Det blev ett nytt sängbord, två nya hyllor + bokstöd, magnet tavla + magneter och sen lite småsaker.

Kvällen har jag redan dragit så varför dra det igen?
Btw så tycker jag det var rätt att Anna åkte ut ur IDOL! WIIE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback