Helgen är kommen

Woho, klockan är tio på morgonen och jag sitter vid datorn pigg som jag vet inte vad. Händer detta egentligen eller är det bara en dröm?.. Ja du, hade hoppats på att det var en dröm men tyvärr så är verkligheten alltid lika bitter. Har man lovat mamma att ställa upp på att gå till Västbergaskolan och se sin systers adventsfirande så har man. There's no turning back! Men fan vad jobbigt det är att gå upp tidigt när men vet att man egentligen inte behöver på sin lediga dag!...
Aja men nu räcker det med att tycka synd om mig själv. Har inte tid med sånt längre, måste ju leva livet medan man är ung, right? Problem får man ta som pensionär sen (:
____________________________________________
Gårdagen var helt underbart mysig. Var ledig som vanligt (eftersom torsdagar är för dom som har IG sedan första ring, vilket jag inte har) så istället för att sova bort hela jävla dagen så spenderade jag den med en kompis. Började med att vi möttes vid stureplan kl halv 1, vilket egentligen skulle ha vart 12. Men jag och mamma hade ett ärende på banken först som tog lite längre tid ön väntat.
När vi väl hade mötts upp så gick vi till Espresso House för att sätta oss och prata lite om livet och smutta lite på te. Jag var så himla sugen på en chai latte att jag inte kunde låta bli att inte gå dit..?! Efter fikat så skulle vi på upptäck färd. Vi skulle hitta SLs hittegods avdelning eftersom en viss Natalie "råkade" glömma sin jobb tröja på tunnelbanan för några veckor sen, hehe (A)..
När vi hade hittat allt vi sökte efter så åkte vi hem för att plugga. Men plugget var svårare än vad vi hade trott så vi la det åt sidan och körde ett maraton med 90210. Jag tror jag är uppe i avsnitt 11 nu. FAN VAD BRA DET ÄR, JUUST LOVE IT!


Men om jag ska orka med kvällen idag, + mitt utvecklingssamtal så bör jag nog sova ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback