Over and out festen ikväll!

TAGGA! Hahahahahaha, fan ikväll är det ju lokal fest på G. Vet inte riktigt vad jag tror att det kommer bli av den. Mycket eller lite folk, ja du.. Just wait and see ;) 400 biljetter var ute iaf, vilket är mycket bra :D Men sen vet man ju inte om alla dyker upp eller inte. Sen finns det ju folk ska ska köpa i dörren^^
Jag har iag lagt undan tio st för mina vänner. Hoppas dom finns kvar när vi dyker upp..

Jag vet som vanligt inte vad jag ska ha på mig ikväll. Men får väl sätta på mig mina svarta nudie, klack skorna och en söt topp till och hoppas på det bästa. Men just nu så känner jag bara en stoooor lättnad över att jag hann klart med projketet till kl 16:00. Trodde aldrig att jag skulle hinna. Hoppas bara på ett bra betyg nu också.

Men nu måste jag börja planera kvällen. Måste även fixa rummet efter gårdagen. Har plugg papper över allt och sängen är helt sne eftersom jag hade mmalte på övernattning här igår.
Hoppas jag hinner ta mig en tupplur också.


Apropå dagens händelser så stämmer skylten in jävligt bra!
Eller hur mmalte?!

Kommentarer
Postat av: xoxo

är det sant att du har haft sex med över 105 st??

2008-11-15 @ 18:47:51
Postat av: MMALTE

om den gör XD

2008-11-15 @ 19:21:06
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback