18 October @ Julia

Fööööööööörlåt för dålig uppdatering av helgen men jag har haft fullt upp. Men egentligen så hände det inte så värst mycket i helgen om jag ska vara helt ärlig.

Fredagen slutade efter min sena match på Stadshagen med att jag gick hem och la mig. Hade ingen lust eller ork att träffa någon eller gå ut.
Lördagen var där emot mycket, mycket bättre. En aning stressig med bättre.
Började med att jag vaknade av mig själv vid halv 10. Hade väl legat och halv sovit i några timmar eftersom jag var stressad av att jag hade match kl 12 men ingen hade kommit in och väck mig. Så halv 10 gick jag in till pappa och då kom jag på att mamma och Hanna hade ju dragit iväg på fotbolls läger. Inte så konstigt att ingen hade väckt mig. Men efter lite tjafs med pappa och när jag äntligen packat klart och klätt på mig inför match så dukade jag fram frukost åt mig, pappa och Wilma.
Sen åkte vi ner och gjorde några väldigt viktiga ärenden innan pappa sen dumpade av mig nere vid Gröndals BP.

Egentligen så skulle matchen börjar kl 12:00 men jag satte gång den 11:45 för att jag skulle hinna in till Solna precis efter på AIK - Norrköping som började kl 14:00. Jag blåste av matchen 12:52 och sen sprang jag in till cafeterian och tog betalt för att hinna med bussen som gick 13:02. Jag vet inne i Solna runt tio över två, då AIK gjorde sitt första mål. Synd att jag missade det, men fick ju iaf sällskap av Timmy in.
SNACKA OM ATT JAG VAR SNABBARE ÄN SNABBAST!!

Kvällen bjöd på fest hos Julia. En riktig trevlig fest faktiskt, mycket bättre än vad jag hade kunnat tro. Tack flickor och pojkar för en heeelt underbar kväll tillsammans. Mycket minnen som har diskuterats i skolan ^^ höhö...

För mer bilder klicka här...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kul hade vi! :D det måste göras om, fast vi kan ju skippa vissa saker då^^ haha.

2008-10-23 @ 14:46:51
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback