Blööööööööööööööööö

Natalie orkar inte skriva. Men jag får väl offra mig för folket..

Fredag:
Började dagen med träning på spring bandet. Sen var det dags för lite tråkiga lektioner.. Efter det så hade jag match (som vanligt..) på Gröndals BP. Dömningen gick riktigt bra, går faktiskt alltid bra på den planen. När matchen var slut så satt mina pojkar Jimmie och Jocke här hemma och väntade på mig i tälten utanför. Så när jag kom hem så var det bara att äta, duscha och sen dra ut igen. Men jag trodde att det skulle vara en aning roligare och kanske en aning äldre männiksor, så istället för att sitta kvar i tälten som vi satt i utanför mig så drog jag mig vidare till Ludde i Solna. Vi skulle hem till "skinnet"(?) och mys körka lite med några trevliga AIKare.
Kvällen slutade med att pappa kom ocj hämtade mig i våran nya bil. Ääälskar att sitta i den, så himla skönt på något sätt. Mjaau. Somnade väl runt kl halv 2.

Lördag:
Hahahahahahah ... Visste att familjen skulle åka till landet idag och att jag skulle vara ensam hemma. Men ändå så vaknade jag helt frustrerad och vilsen.
Olivia kom och plingade på dörren vid kl 12:00. Eftersom jag inte väntade någon och trodde att familjen var hemma fortf eftersom ingen hade väckt mig så trodde jag att någon skulle öppna dörren. Men nejnej... Jag fick ta tag i egget (mitt gossedjur) och täcka för mina bröst och springa upp och öppna dörren. Det första jag frågade var: Vad är det för dag idag?.. Hahaha, förlåt om jag skrämde dig men jag var helt vilsen. Vet inte vad som hade flugit i mig. Fredags kvällen var lugn och drack bara lite öl så det var ingen bakfylla eller nått liknande utan min hjärna svek mig ett tag bara.
När jag äntligen hade insätt att det var lördag och jag inte hade missat skolan så gjorde jag mig i ordning för match på Hagsätra IP.
Match gick bra och när jag kom hem så var det dags för stress igen. Hann göra mat, duscha och plocka ordning i mitt rum innan Jimmie och Felix var här. Så jag fick slänga i mig maten och sminka mig sen var det dags för att dra till Fisksätra. Hem till Joel. Jag ääääääääääääääälskar joels fester. Dom är alltid lika lyckade, mjaau^^
Så kvällen slutade i Fisksätra eller i saltsjöbaden (kommer inte riktigt ihåg).. Hur som helst så kom jag hem vid 6 och var riktigt trött, men ändå speedad på nått sätt.

Det roligaste med lördagen var att man fick veta ett och annat. VAD jag fick veta angår bara mig, men kul var det! :) Sen fuck Oskar så kallade mig för Annette. HAHA! JAG HETER NATALIE!!!! :P

Idag:
Har inte vart någon höjdare precis. Träffade Wictor i morse innan jag skulle iväg och döma fotboll på Västberga IP. Sen när jag kom hem igen så var familjen här. Fastnadr framför datorn när jag kom hem och här sitter jag fortf. Well... har väl gått till TVn ibland också. Kunde ju inte missa Gossip Girls eller Hål i vägen ^^ haha..

Men nu tror jag att det är dags för mig att hoppa in i duschen. Om den nu är LEDIG!?...

PUUUUUUUUUUUUS

Langar en ganska så ny bild på mig. Tycker att den blev fett cool med ljuset och allt. Haha, den är faktiskt inte photoshopad! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bland det sämsta jag någonsin sett. Har du tagit körkort i alfabetetttttt

2008-10-15 @ 00:11:56
Postat av: Natalie

du kanske ska börja med att ta körkort i svenska språket. IDIOT! :) Sen kan du på samma gång gå igenom hur man uppför sig och vad mogenhet står för. äckel..

2008-10-15 @ 16:03:23
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback