Lördag kväll

Egentligen så borde jag börja göra mig i ordning eftersom det kan ta hundra år innan jag hittar det som jag ska ha på mig. Som vanligt så slutar det också med kaos i mitt rum! Kläder, skor och smink öööööööverallt! :D Sen så ligger alltid mina hundra jackor lite här och var eftersom jag aldrig kan bestämma vilken jacka jag ska ha..

Så, ikväll ska jag iväg på födelsedags fest hemma hos min älskling Nattis. Jag hoppas verkligen att det kommer roligt folk och att det blir mycket bättre än förra gången då hennes digitalkameran blev snod osv osv. Slipper även åka hem onykter och ostabil vilket jag alltid brukar göra annars. Fick veta idag på jobbet att jag helt plötsligt inte skulle jobbat varken idag eller imorgon. Fast jag tvingade dom nästan att sätta mig i arbete när jag ändå var där. Behöver pengarna också!

Sova länge och vakna bakis imorgon är det som står på min listan än så länge imorgon. Sen så kanske jag måste kläma in lite plugg för min egen skull. BLÖ!

Om gårdagen:
Den blev fett misslyckad ... :/ PUNKT....


Ikväll tror jag fan att jag ska satsa på VODKA + PUCKO(:
Läste i någon tidning att det skulle vara riktigt gott. "Vuxen oboy" hade dom kallat det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback